DESPRE IAKABI

Suntem o echipă de oameni tineri și dedicați, pregătiți să îți furnizăm informațiile de care ai nevoie pentru ca tu să faci alegerea corectă în ceea ce privește un somn sănătos.Iakabi este locul unde pasiunea se întâlnește cu tradiția și dau naștere unui loc profesional, unde îți sunt prezentate doar cele mai de calitate produse menite să îți ofere un somn liniștit, sănătos și energizant.

Și pentru că ne luăm meseria foarte în serios, nu ne este greu să susținem atât noi cât și clienții mulțumiți care ne-au călcat până acum pragul, că suntem cei mai buni în domeniu și mereu alături de tine cu toate informațiile de care ai nevoie să alegi doar produsele care ți se potrivesc.

Deviza noastră a fost întotdeauna caracterizată de trei cuvinte pe care le aplicăm în tot ceea ce facem: calitate, profesionalism și implicare.

Iakabi este magazinul tău de vise, care îți pune la îndemână produse actuale în domeniu, pentru ca somnul tău să fie unul sănătos, care să îți dea energia de care ai nevoie a doua zi și care să te facă să te întorci mereu cu drag într-un pat confortabil, personalizat exact pentru nevoile tale.

MODUL NOSTRU DE FUNCȚIONARE

Iakabi este magazinul tău online de vise, care îți pune la îndemână produse actuale în domeniu, pentru ca somnul tău să fie unul sănătos, care să îți dea energia de care ai nevoie a doua zi și care să te facă să te întorci mereu cu drag într-un pat confortabil, personalizat exact pentru nevoile tale.Mai jos vei putea găsi un ghid cu privire la modul de funcționare a magazinului nostru online. Pentru orice alte informații, îți stăm la dispoziție pe pagina noastră de Facebook https://www.facebook.com/iakabisalteletm/ , pe adresa noastră de mail office@iakabi.ro sau telefonic la 0723 445 667 sau 0732 462 141.
Pentru produsele cu o valoare mai mică de 5,000 de lei, tu alegi cum să plătești produsele comandate: poți plăti la livrare la curier (cash sau POS, în lei), online cu cardul, prin ordin de plată (transfer bancar), în funcție de modalitățile de plată puse la dispoziție de către site în momentul respectiv.
Pentru ordinul de plată, plata se face în termen de 48 de ore de la plasarea comenzii, apoi așteptăm de la tine confirmarea acesteia pe mail la adresa office@iakabi.ro.
Pentru comenzile de peste 5,000 de lei, plata se face doar online, prin ordin de plată (transfer bancar), cu plata unui avans de 50% în momentul plasării comenzii, diferența urmând a fi achitată înainte ca produsul să fie expediat din depozitul Iakabi cu dovada plății.
După ce am înregistrat comanda plasată de tine, echipa noastră te va contacta în cel mai scurt timp pentru a verifica împreună detaliile cu privire la comanda ta. După aceea ne vom pune în mișcare și îți pregătim produsele.
Dacă dorești să primești factură pe firmă, după plasarea comenzii, te rugăm să ne înștiințezi printr-un email la adresa office@iakabi.ro. În cazul în care dorești să achiți la livrare, trebuie să specifici dorința ta de a primi chitanța pe firmă curierului la livrare, iar el îți va emite chitanța așa cum îți dorești. Dacă achiți prin virament bancar sau plata online atunci nu e necesară chitanța.
Factura fiscală și documentele aferente comenzii tale: garanție, recomandările noastre cu privire la utilizarea produsului ales de tine, descrierea produsului tău, le vei primi de la noi pe adresa de email menționată de tine la plasarea comenzii.

INFORMAȚII DESPRE LIVRARE

 

Fiind vorba de produse complexe, modul nostru de lucru funcționează pe bază de comandă. Punem clienților la dispoziție modalitatea de a-si concepe propria saltea, propria somieră personalizată nevoilor și dimensiunilor lor, de aceea oferim posibilitatea de a executa produse chiar și la dimensiuni atipice. Această flexibilitate necesită timp. Tocmai de aceea, perioada de livrare a produselor poate să difere în funcție de disponibilitate, transport, import de materie primă, import de produse finite.

Livrarea se face de către echipa Iakabi sau prin firmă de curierat în termen de 1-4 săptămâni.

În momentul în care produsul sau coletul tău este expediat din depozitul nostru te vom înștiința printr-un email, urmând ca apoi să fii contactat de echipa de curierat printr-un apel sau SMS pentru livrarea coletului. În general, livrarea se efectuează în termen de 1-4 săptămâni.
Mai jos vei găsi recomandările noastre cu privire la punerea în folosință a produselor odată ce acestea au ajuns la tine.

În cazul saltelelor:

Saltelele Ortopedice, Superortopedice, Memory 5, Memory 7:

  • Salteaua sosește vidată si rulată
  • Salteaua sosește în două folii de protecție din plastic care trebuie desfăcute cu grijă, fără obiecte ascuțite care pot deteriora produsul sau îmbrăcămintea acestuia
  • Salteaua poate fi așezată pe suportul ales (somieră, pat etc.)
  • Salteaua trebuie lăsată min. 12 ore să își revină la forma sa inițială
  • Nu lăsa salteaua vidată și rulată mai mult de 10 zile după sosirea acesteia

Salteaua Techno, Hyperactive, Hypertop, Latex, Latex Natural:

  • Salteaua nu sosește vidată și rulată, deci poate fi folosită imediat după sosirea acesteia la tine
  • Salteaua sosește într-o folie de protecție din plastic care trebuie desfăcută cu grijă, fără obiecte ascuțite care pot deteriora produsul sau îmbrăcămintea acestuia
  • Salteaua poate fi așezată pe suportul ales (somieră, pat etc.)

În cazul pernelor:

  • Perna sosește într-o folie de protecție din plastic care trebuie desfăcută cu grijă, fără obiecte ascuțite care pot deteriora produsul sau îmbrăcămintea acestuia
  • Pentru un plus de siguranță, perna este ambalată într-o protecție ulterioară cu o față din plastic și o față din material textil, cu mâner și detașabilă cu fermoar
  • Perna poate fi folosită imediat după ce a sosit la tine și după ce ai scos-o din cele 2 folii de protecție

În cazul somierelor:

  • Somiera sosește într-o folie de protecție din plastic care trebuie desfăcută cu grijă, fără obiecte ascuțite care pot deteriora produsul.

Asamblarea picioarelor:

  • Somiera poate fi folosită, după nevoile patului tău, fie cu picioarele din dotare, fie fără picioare.
  • Asamblarea picioarelor se face într-un mod foarte simplu astfel: picioarele sunt concepute cu un filet în interior și se asamblează prin înfiletarea șurubului din colet (din cutia în care se găsesc picioarele) de plăcuțele aflate în colțurile somierei ( somiera vine așezată cu plăcuțele de sub profilul somierei în jos, și nu invers)
  • Poți consulta pozele disponibile pe site la categoria destinată somierelor
  • Pentru orice informații, nu ezita să ne contactezi la 0723 445 667. Suntem aici să te ajutăm.
Desfă cu grijă foliile de protecție în care sunt ambalate produsele. Păstrează intacte foliile de protecție și documentele care însoțesc produsul timp de 30 de zile. Produsele noastre de dimensiuni standard (cu excepția celor realizate după dimensiunile atipice și specificațiile personalizate ale clientului) beneficiază de perioadă de probă de 30 de zile. În cazul în care vei solicita un retur, foliile de protecție și documentele care au însoțit produsul sunt necesare.
În cazul în care ai plasat o comandă, dar dorești să primești coletul mai târziu decât termenul prevăzut de noi, te rugăm să soliciți decalarea acesteia, telefonic la 0723 445 667 sau 0732 462 141 specificând numărul comenzii și numele pe care a fost făcută comanda sau printr-un email la adresa office@iakabi.ro.
Dacă dorești să modifici datele de livrare (adresă, număr de telefon, persoană de contact), te rugăm să ne contactezi în cel mai scurt timp posibil telefonic la 0723 445 667 sau 0732 462 141 sau pe adresa office@iakabi.ro și să ne transmiți modificările pe care dorești să le facem. Dacă produsele tale au fost ridicate de curier, modificarea nu mai este posibilă, tocmai de aceea trebuie să ne contactezi cât mai repede.

MODIFICAREA COMENZII

În cazul în care ai plasat deja comanda (atâta timp cât comanda ta se află încă la noi în depozit), dar dorești să înlocuiești produsele, este necesar să anulezi comanda inițială și să efectuezi o nouă comandă cu produsul dorit. O comandă care a fost deja plasată nu se poate modifica. Dacă produsele tale au fost ridicate de curier, modificarea nu mai este posibilă, tocmai de aceea trebuie să ne contactezi cât mai repede.

Nu se mai pot adăuga produse la o comandă pe care deja ai plasat-o. Este necesar să plasezi o nouă comandă cu produsele pe care le dorești în plus, dar poți să ne anunți în cel mai scurt timp telefonic la 0723 445 667 sau 0732 462 141 și putem încerca să îți livrăm toate produsele în același timp, chiar dacă sunt din două sau mai multe comenzi diferite.
Atâta timp cât produsele comandate se află încă la noi în depozit, dar dorești să renunți la un anumit produs dintr-o comandă cu mai multe produse, te rugăm să ne contactezi telefonic la 0723 445 667 sau 0732 462 141 specificând numărul comenzii și numele pe care a fost făcută comanda sau printr-un email la adresa. Te vom ajuta ulterior să elimini produsul din comanda ta, însă acest lucru trebuie făcut în cel mai scurt timp posibil, înainte ca noi să fi expediat coletul către tine. Dacă produsele tale au fost ridicate de curier, modificarea nu mai este posibilă, tocmai de aceea trebuie să ne contactezi cât mai repede.
Atâta timp cât produsele comandate se află încă la noi în depozit, iar tu dorești să renunți la comandă, te rugăm să ne înștiințezi telefonic la 0723 445 667 sau 0732 462 141 în cel mai scurt timp posibil, specificând numărul comenzii și numele pe care a fost făcută comanda.

RETURNARE

Facem tot posibilul ca astfel de situații să nu apară, însă în cazul in care ai primit un produs deteriorat (de exemplu acest lucru poate apărea uneori în urma transportului) te rugăm să ne contactezi la 0723 445 667 sau 0732 462 141. Ulterior, te vom ruga să ne trimiți un email pe adresa office@iakabi.ro cu poze care demonstrează deteriorarea produsului. Solicitarea ta va fi apoi preluată de noi și o vom soluționa împreună în cel mai scurt timp posibil.

 

Produsele standard pot fi returnate în termen de 30 de zile lucrătoare de la data la care a sosit coletul la tine.

Produsele noastre de dimensiuni standard beneficiază de perioadă de probă de 30 de zile.

Produsele făcute după dimensiuni atipice și personalizate după specificațiile clientului nu pot fi returnate.

Condițiile returului sunt enumerate mai jos:

  • Păstrează intacte foliile de protecție în care a sosit produsul.
  • Pentru a iniția un retur este necesar ca produsul să fie ambalat în aceleași folii protectoare în care a sosit, altfel nu vei putea face retur. Dorim să avem grijă de produsele noastre.
  • Mai sus poți găsi instrucțiunile pentru desfacerea unui colet. Aceste instrucțiuni sosesc împreună cu celelalte acte aferente comenzii tale, dar le poți găsi și pe mail.
  • În cazul pernelor și al saltelelor, dacă au fost scoase din folia protectoare transparentă din plastic și au fost încercate, se percepe o taxă de retur cuprinsă între 70 și 720 de lei. Husa pernei și a saltelei este un obiect ce ține de igienă, de aceea un produs scos din folia transparentă, care este apoi returnat, necesită o husă nouă pentru a putea fi revândut. O husă nouă implică costuri suplimentare pentru noi, iar dacă produsul a fost scos din folia protectoare, aceste costuri vor fi suportate de client.
  • Produsul nu trebuie să prezinte deteriorări, pete, zgârieturi, urme, el trebuie să fie intact așa cum l-ai primit de la noi.
  • Produsul trebuie să fie însoțit de toate actele originale pe care le-ai primit de la noi și de la curier (factură, chitanță, garanție, etc.).

Costul transportului de retur este suportat de client. Costul transportului se achită la curier.

După ce produsul ajunge la noi și este evaluat de către echipa retur pentru a verifica dacă acesta îndeplinește condițiile returului (mai sus enumerate) te vom înștiința, iar dacă returul va fi acceptat, îți vom returna banii într-un cont bancar în termen de 14 zile. În cazul în care plata a fost făcută online la plasarea comenzii sau prin ordin de plată (transfer bancar), rambursarea se va face automat în același cont. În cazul în care plata a fost făcută la livrare, îți vom solicita un cont bancar pentru a-ți putea returna banii.

Pentru a iniția un retur, te rugăm să ne contactezi fie pe mail fie telefonic la 0723 445 667 sau 0732 462 141 și îți vom trimite formularul de retur și îți vom comunica instrucțiunile ulterioare. După ce ai completat formularul cu ajutorul nostru, vei fi contactat de curier în termenul menționat în formular. Acesta va sosi la adresa menționată de tine, va avea eticheta cu adresa noastră de livrare pe care o va lipi pe colet și îți va înmâna dovada preluării coletului. Te rugăm să păstrezi această dovadă. Costul transportului se achită la curier.

Poți returna câte produse dorești, fie din aceeași comandă, fie din comenzi diferite, cu mențiunea că termenul de retur să nu depășească cele 30 de zile de la data sosirii coletului la tine. Toate produsele pe care dorești să le returnezi trebuie să îndeplinească individual condițiile de retur (enumerate mai sus). Trebuie să incluzi în formularul de retur pe care o să îl primești de la noi toate produsele pe care dorești să le returnezi. Așa cum am menționat la punctul anterior, te vom ajuta să completezi formularul de retur.