DESPRE IAKABI
Suntem o echipă de oameni tineri și dedicați, pregătiți să îți furnizăm informațiile de care ai nevoie pentru ca tu să faci alegerea corectă în ceea ce privește un somn sănătos.Iakabi este locul unde pasiunea se întâlnește cu tradiția și dau naștere unui loc profesional, unde îți sunt prezentate doar cele mai de calitate produse menite să îți ofere un somn liniștit, sănătos și energizant.
Și pentru că ne luăm meseria foarte în serios, nu ne este greu să susținem atât noi cât și clienții mulțumiți care ne-au călcat până acum pragul, că suntem cei mai buni în domeniu și mereu alături de tine cu toate informațiile de care ai nevoie să alegi doar produsele care ți se potrivesc.
Deviza noastră a fost întotdeauna caracterizată de trei cuvinte pe care le aplicăm în tot ceea ce facem: calitate, profesionalism și implicare.
Iakabi este magazinul tău de vise, care îți pune la îndemână produse actuale în domeniu, pentru ca somnul tău să fie unul sănătos, care să îți dea energia de care ai nevoie a doua zi și care să te facă să te întorci mereu cu drag într-un pat confortabil, personalizat exact pentru nevoile tale.

MODUL NOSTRU DE FUNCȚIONARE
Pentru ordinul de plată, plata se face în termen de 48 de ore de la plasarea comenzii, apoi așteptăm de la tine confirmarea acesteia pe mail la adresa office@iakabi.ro.
După ce am înregistrat comanda plasată de tine, echipa noastră te va contacta în cel mai scurt timp pentru a verifica împreună detaliile cu privire la comanda ta. După aceea ne vom pune în mișcare și îți pregătim produsele.
INFORMAȚII DESPRE LIVRARE
Fiind vorba de produse complexe, modul nostru de lucru funcționează pe bază de comandă. Punem clienților la dispoziție modalitatea de a-si concepe propria saltea, propria somieră personalizată nevoilor și dimensiunilor lor, de aceea oferim posibilitatea de a executa produse chiar și la dimensiuni atipice. Această flexibilitate necesită timp. Tocmai de aceea, perioada de livrare a produselor poate să difere în funcție de disponibilitate, transport, import de materie primă, import de produse finite.
Livrarea se face de către echipa Iakabi sau prin firmă de curierat în termen de 1-4 săptămâni.
În cazul saltelelor:
Saltelele Ortopedice, Superortopedice, Memory 5, Memory 7:
- Salteaua sosește vidată si rulată
- Salteaua sosește în două folii de protecție din plastic care trebuie desfăcute cu grijă, fără obiecte ascuțite care pot deteriora produsul sau îmbrăcămintea acestuia
- Salteaua poate fi așezată pe suportul ales (somieră, pat etc.)
- Salteaua trebuie lăsată min. 12 ore să își revină la forma sa inițială
- Nu lăsa salteaua vidată și rulată mai mult de 10 zile după sosirea acesteia
Salteaua Techno, Hyperactive, Hypertop, Latex, Latex Natural:
- Salteaua nu sosește vidată și rulată, deci poate fi folosită imediat după sosirea acesteia la tine
- Salteaua sosește într-o folie de protecție din plastic care trebuie desfăcută cu grijă, fără obiecte ascuțite care pot deteriora produsul sau îmbrăcămintea acestuia
- Salteaua poate fi așezată pe suportul ales (somieră, pat etc.)
În cazul pernelor:
- Perna sosește într-o folie de protecție din plastic care trebuie desfăcută cu grijă, fără obiecte ascuțite care pot deteriora produsul sau îmbrăcămintea acestuia
- Pentru un plus de siguranță, perna este ambalată într-o protecție ulterioară cu o față din plastic și o față din material textil, cu mâner și detașabilă cu fermoar
- Perna poate fi folosită imediat după ce a sosit la tine și după ce ai scos-o din cele 2 folii de protecție
În cazul somierelor:
- Somiera sosește într-o folie de protecție din plastic care trebuie desfăcută cu grijă, fără obiecte ascuțite care pot deteriora produsul.
Asamblarea picioarelor:
- Somiera poate fi folosită, după nevoile patului tău, fie cu picioarele din dotare, fie fără picioare.
- Asamblarea picioarelor se face într-un mod foarte simplu astfel: picioarele sunt concepute cu un filet în interior și se asamblează prin înfiletarea șurubului din colet (din cutia în care se găsesc picioarele) de plăcuțele aflate în colțurile somierei ( somiera vine așezată cu plăcuțele de sub profilul somierei în jos, și nu invers)
- Poți consulta pozele disponibile pe site la categoria destinată somierelor
- Pentru orice informații, nu ezita să ne contactezi la 0723 445 667. Suntem aici să te ajutăm.
MODIFICAREA COMENZII
În cazul în care ai plasat deja comanda (atâta timp cât comanda ta se află încă la noi în depozit), dar dorești să înlocuiești produsele, este necesar să anulezi comanda inițială și să efectuezi o nouă comandă cu produsul dorit. O comandă care a fost deja plasată nu se poate modifica. Dacă produsele tale au fost ridicate de curier, modificarea nu mai este posibilă, tocmai de aceea trebuie să ne contactezi cât mai repede.
RETURNARE
Produsele standard pot fi returnate în termen de 30 de zile lucrătoare de la data la care a sosit coletul la tine.
Produsele noastre de dimensiuni standard beneficiază de perioadă de probă de 30 de zile.
Produsele făcute după dimensiuni atipice și personalizate după specificațiile clientului nu pot fi returnate.
Condițiile returului sunt enumerate mai jos:
- Păstrează intacte foliile de protecție în care a sosit produsul.
- Pentru a iniția un retur este necesar ca produsul să fie ambalat în aceleași folii protectoare în care a sosit, altfel nu vei putea face retur. Dorim să avem grijă de produsele noastre.
- Mai sus poți găsi instrucțiunile pentru desfacerea unui colet. Aceste instrucțiuni sosesc împreună cu celelalte acte aferente comenzii tale, dar le poți găsi și pe mail.
- În cazul pernelor și al saltelelor, dacă au fost scoase din folia protectoare transparentă din plastic și au fost încercate, se percepe o taxă de retur cuprinsă între 70 și 720 de lei. Husa pernei și a saltelei este un obiect ce ține de igienă, de aceea un produs scos din folia transparentă, care este apoi returnat, necesită o husă nouă pentru a putea fi revândut. O husă nouă implică costuri suplimentare pentru noi, iar dacă produsul a fost scos din folia protectoare, aceste costuri vor fi suportate de client.
- Produsul nu trebuie să prezinte deteriorări, pete, zgârieturi, urme, el trebuie să fie intact așa cum l-ai primit de la noi.
- Produsul trebuie să fie însoțit de toate actele originale pe care le-ai primit de la noi și de la curier (factură, chitanță, garanție, etc.).
Costul transportului de retur este suportat de client. Costul transportului se achită la curier.
După ce produsul ajunge la noi și este evaluat de către echipa retur pentru a verifica dacă acesta îndeplinește condițiile returului (mai sus enumerate) te vom înștiința, iar dacă returul va fi acceptat, îți vom returna banii într-un cont bancar în termen de 14 zile. În cazul în care plata a fost făcută online la plasarea comenzii sau prin ordin de plată (transfer bancar), rambursarea se va face automat în același cont. În cazul în care plata a fost făcută la livrare, îți vom solicita un cont bancar pentru a-ți putea returna banii.
Pentru a iniția un retur, te rugăm să ne contactezi fie pe mail fie telefonic la 0723 445 667 sau 0732 462 141 și îți vom trimite formularul de retur și îți vom comunica instrucțiunile ulterioare. După ce ai completat formularul cu ajutorul nostru, vei fi contactat de curier în termenul menționat în formular. Acesta va sosi la adresa menționată de tine, va avea eticheta cu adresa noastră de livrare pe care o va lipi pe colet și îți va înmâna dovada preluării coletului. Te rugăm să păstrezi această dovadă. Costul transportului se achită la curier.