CERTIFICAT DE GARANȚIE ȘI CALITATE

 Produsele beneficiază de garanție după cum urmează:

o  Saltea (topper) cu o grosime mai mică de 16 cm: 2 ani de la data achiziționării
o  Saltea cu o grosime mai mare sau egală cu 20 cm: 5 ani de la data achiziționării

CONDIȚIILE GARANȚIEI

o Garanția produsului este valabilă atâta timp cât instrucțiunile de utilizare au fost respectate întocmai.

o Garanția saltelei se acordă atâta timp cât salteaua este așezată pe o suprafață corespunzătoare și în condiții integre, adică somieră alcătuită dintr-un profil rigid fier/lemn/multistrat cu lamele curbate din multistrat. Sub somieră e necesar să existe un spatiu liber de min 5 cm pentru aerisire.

o Garanția saltelei se acordă dacă salteaua a fost întreținută corespunzător, întoarsă cap/picioare sau de pe o parte pe alta (sus/jos) o dată pe lună, iar camera aerisită zilnic.

o Garanția saltelei se acordă în cazul în care salteaua suferă schimbări majore ale proprietăților și consistenței, respectiv mai mult de 2-3 cm față de grosimea produsului în sine. Orice modificare mai mică de 2-3 cm este considerată uzură normală a produsului.

o Garanția saltelei acoperă doar miezul saltelei, fără materialele textile.

LIMITELE GARANȚIEI

o Utilizarea, întreținerea, manipularea necorespunzătoare, îndoirea produsului ce a cauzat deteriorarea acestuia duce la pierderea garanției.

o Garanția produsului nu acoperă uzura normală a acestuia și învechirea naturală a acestuia în timp.

o Garanția nu se acordă produselor așezate pe structură din pal sau orice altă suprafață care nu conferă elasticitate și aerisire produsului.

o Garanția nu se acordă produselor utilizate în alt scop față de cel pentru care au fost create: pe saltea/pernă/topper/somieră/pat nu se sare, nu se stă în picioare, în genunchi, în șezut timp îndelungat. Produsele sunt concepute pentru somn și pentru a distribui greutatea în mod uniform pe toată suprafața.

o Garanția nu se acordă produselor pentru care se depășește greutatea maximă recomandată/persoană sau în mod cumulat.

o Garanția nu acoperă deteriorări cauzate de depozitarea în mediu umed, la temperaturi extreme, în aer liber, sub radiații UV.

o Garanția nu acoperă deteriorarea cauzată de agresiuni precum tăieturi, zgârieturi, sau factori externi, fizici, mecanici sau chimici.

o Garanția nu se acordă dacă produsele au fost îndoite, depozitate ori ambalate incorect, folosite inadecvat ori în alte scopuri, curățate prin metode improprii.

o Garanția nu se acordă dacă salteaua este mai moale în zonele de utilizare frecventă prin aplicarea presiunii si greutății în anumite puncte. Orice produs se uzează în timp. Pentru o uzură uniformă salteaua trebuie întoarsă cel puțin 1 dată pe lună.

o Garanția nu se acordă dacă salteaua are urme de umezeală sau mucegai.

o Garanția nu acoperă deteriorarea materialelor textile (husă, ciorap).

o Garanția nu se aplică pentru miros, întrucât orice produs nou ambalat are un miros specific.

o Garanția nu se aplică pentru motive subiective în ceea ce privește percepția asupra fermității produsului (prea moale, prea tare), prea călduros, prea răcoros.

Condițiile în care produsul reclamat nu este acceptat pentru a fi soluționat:

o Dacă produsul este neîngrijit, murdar, pătat, stropit, găurit, mucegăit, rupt, ars ș.d. Aceste deteriorări apar în urma unei utilizări necorespunzătoare și încalcă normele de igienă.

o Dacă produsul a fost așezat pe un suport care nu oferă elasticitate și aerisire: de exemplu placaj din pal sau improvizații din pal.

o Dacă produsul a fost folosit/depozitat în condiții necorespunzătoare de igienă, temperatură, umiditate.

 

Produsul reclamat ca defect trebuie returnat, urmând ca soluționarea solicitării de garanție să fie efectuată, după caz, astfel:

o repararea produsului;
o înlocuirea produsului cu altul identic/similar, în limita stocului disponibil.

După 30 de zile de la achiziționarea produsului, acesta nu mai poate fi returnat din motive igienice.

Produsele atipice nu pot fi returnate.

În cazul în care produsul face obiectul garanției, acesta poate fi înlocuit o singură dată.

Produsele oferite cadou de către Iakabi Confort nu beneficiază de garanție.

PAȘII GARANȚIEI

o Pentru a putea beneficia de garanție, sunt necesare datele de identificare ale consumatorului și documentele aferente comenzii sale.

o Completează formularul de identificare a comenzii. Pentru a constata dacă produsul respectă condițiile de garanție încarcă fotografii în căsuța destinată care să evidențieze cât mai clar produsul și starea acestuia. Pentru a ne asigura că produsul respectă normele de igienă, te rugăm să fotografiezi și interiorul acestuia, respectiv miezul.

o Expediază-l către noi la punctul nostru de lucru: IAKABI CONFORT SRL, Timișoara, jud. Timiș, str. Calea Torontalului nr. 17, 0723 445 667

o Informațiile personale pe care ni le vei oferi pe baza acestui formular vor fi utilizate numai în scopul soluționării garanției.

o Soluționarea garanției se face în termen de 15 de zile.

Formular